27.8.09

Preàmbul Sud-est asiàtic






























La meva primera presa de contacte amb el Sud-est asiàtic es remunta a l’estiu del 2.005, quan vaig tenir l’oportunitat de descobrir Vietnam. Aquelles terres em van captivar i des de llavors que les porto en el meu cor.

Des de la ciutat frenètica de Ho Chi Minh (antiga Saigon) fins a la vida pausada al delta del riu Mekong amb els seus mercats flotants, l’encantadora ciutat vella de Hoi An, el llegat colonial francès a la ciutat de Hanoi, l’espectacularitat de la Badia de Halong, les ètnies minoritàries de les valls de Sapa, ... I tot això amb la intensitat espiritual que proporciona el budisme enmig d’un clima tropical humit. És un cúmul de factors que fan que aquella zona s’enganxi a la pell.

En aquest viatge en concret no hem visitat Vietnam per qüestions de temps. Però abans d’entrar a relatar les nostres aventures per Tailàndia, Laos i Cambodja, volia fer una menció especial al Vietnam. Realment, em considero un incondicional d’aquest fantàstic país.

5 comentarios:

  1. Això no m'ho esperava pas de tu!!!, aquí hi ha mala llet!!!...Vietnam, Vietnam!!!...Aquest país que tant t'agrada ja està intoxicat pel turisme, fet que a Laos encara no ha passat!!!. Laos for ever!!!. Aquesta nit dorms a fora del bungalow!!!jajajajaja...

    ResponderEliminar
  2. Hola companys!!!
    Ja torno a ser a Bcn, s'han acabat les beerlaos, la calor sofocant, el menjar picant i la vostra fantastica companyia. I comença la rutina...
    Be nomes volia dir-vos que de ben segur he passat amb vosaltres les millors vacances possibles i us ho haig d'agrair als dos, quin parell, jajaja!!! Quans momentazos no comment!!!
    Ara toca pair el viatge que per mi ha estat molt intens i ja hi haurà temps de reflexionar cara al futur.
    Lluis cuidadin amb les chicken farmers de Siem Reap...

    Una forta abraçada a tots dos.

    Tomàs

    ResponderEliminar
  3. Loko, que be i clar se't llegeix.

    Una forta abraçada

    P.d.: al sorteig de la champions, Barça-Inter de Milà...i mira...si l'Eto'o fot un golet ho celebraré...;-)

    ResponderEliminar
  4. Hola Kitus!
    Estem seguint el blog amb els meus pares. Es queden alucinats amb les fotos!
    Aneu-nos informant perquè aquesta és una manera de compartir el viatge amb vosaltres.
    Ens hem emocionat amb el teu relat, sobretot per la "superwoman", que els meus pares et confirmen que així és. L'han vist molt bé, valenta, positiva, forta i guapa com sempre. Nosaltres ja tenim ganes de veure-la.
    Endavant amb el viatge! Avui m'hagués agradat ser l'Oriol per poder veure-us les cares i sentir-vos la veu.
    Petonàs!
    Ru i seus Pupis

    ResponderEliminar
  5. Molt bones Marc i Lluis,

    Quina passada i quina enveja sana feu. Soc un habitual del teu blog Marc, quina gran idea poder tenir contacte del vostre viatge i les vostres aventures. Bons textes i millors fotos.
    Al igual que la Roser, la Elena i jo en ha tocat la sensibilitat el texte sobre la teva mare, també vull aprofitar i dir-te que estic super content que tot hagi anat perfecte.
    Per cert el dia 12.09.2009 a les 13.30 hem organitzat el dinar popular a Ullastret. Els cargols, el fetge i la caldereta ens espera. Ara bé, tu no podràs assistir pq. te estaràs fotent algun "bicho" raro per Asia, però, que sapiguis que algun brindis farem en el teu honor.

    Salut i que continuii el SHOW.

    ResponderEliminar